Hjerteforeningen Hillerød

Byfest i Hillerød

Skrevet søndag d. 28. maj 2017

Tabubrydning – bryd tabuer med Sebastian Dorset og Mathilde Falck.

Hjerteforeningen Hillerød vil sammen med en gruppe patientforeninger, Hillerød Kommune og Frivilligcenter Hillerød deltage lørdag d. 10 juni kl. 12-15 i det store telt og den store scene på Posen, Slotsgade 40, Hillerød.

Humor, tillid og at turde italesætte det tabubelagte er omdrejningspunktet for at løfte de til tider svære tabuer og skabe oplysning og debat mellem publikum og vores konferencier Sebastian Dorset og musiker Mathilde Falck. Sebastian Dorset, som er kendt som standupper, forfatter, foredragsholder vil med sit lune twist styre debatten om at være med til at bryde de sjove og mere alvorlige tabuer. Mathilde Falck, som kender til at bryde tabuer – både i sit eget liv og som ambassadør for Sind – afslutter arrangementet med musik på scenen.

Der vil være et lettere traktement efter først til mølle princippet – vi glæder os til at se Jer.

Talebobler - Sårbarhed - lille Find-os-paa-facebook_1